Kommunaltrafik

Ojoj! Nu har jag åkt tåg och tunnelbana från hägernäs till t-centralen. Jag var inte ensam kan jag säga, det var KNÖK fullt överallt och jag fick stå hela vägen. Folk går inte de springer och knuffas och jag kände mig som att jag kommit helt fel. Jag har inte åkt tåg på 5-6 år så jag var nästan lite nybörjare på detta kommunaltrafik-liv. 
När jag gick av tunnelbanan så gick jag självklart upp fel sida så att jag inte alls kom ut på Drottninggatan som Pablo hade sagt att jag skulle göra!! Men jag hittade fram i tid utan att behöva fråga en enda människa och nu sitter jag här hos tandläkaren och ska in om 10 min.

Måste erkänna att det är ganska smidigt , man är framme på minuten som de lovat i appen!! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

OCH jag glömde det bästa: Jag åkte förbi söka bilköer!

2013-09-17 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu