Torsdagen

Det blev städning hela kvällen lång, skönt!! Vi bäddade även rent i sängen så nu känner jag mig riktigt nöjd, nästa projekt blir min garderob, den ser inte kul ut och allt som egentligen har sin plats ligger blandat så jag inte hittar någonting alls i den. Kanske orkar ta den på söndag.

Jag har kommit in i en period där jag vill bära klänning, jag sitter och kollar runt på alla klädbutiker online efter söta färglagda klänningar! Jag har nästan aldrig klänning så vet inte vad som har hänt och därför beställer jag inget heller för jag kanske ändrar mig lika snabbt?

Kvällens middag blev fylld pasta i en sås gjord på lövbiff, svamp, soltorkad tomat, lök, purjolök, chili, ingefära ja em hel del som jag hade hemma :) det blev smaskens!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu