Torsdag

Imorse åkte jag tillsammans med Johanna till Ikea för att köpa nya tallrikar som jag och Pablo har spanat in tidigare. Till och med Johanna åkte från Ikea med ett nytt sett med tallrikar lite spontant sådär ;) vi passade även på att äta lunch när vi ändå var där, det är nästan ett måste!
Väl hemma började jag tvätta och städa ur min garderob samt rensa lite i lägenheten för nu ska vinterskor och vinterjackor ner i källaren och sommarkläderna fram.

Ikväll har vi träffat Paulina och Patric hemma i deras trakter. Vi käkade på Texas innan vi gick och spelade bowling där jag plockade sista placering igen men jag är inte bitter för de :)
Maten smakade hur bra som helst och jag testade en ny grej som jag inte mins namnet på men det var natchos, ost, bönor, biff, lök och gräslök!!

Nu kollar jag på mitt favoritprogram kniven mot strupen som tyvärr har säsongsavslutning idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu