Pont

Igår kväll fick Pablo ett sms av Kim som undrade om vi ville ner och äta middag med honom och Johanna på pont i hägernäs, vi tackade självklart ja och en timma senare hämtade Johanna & Kim upp oss!
Jag och Pablo beställde varsin råbiff som var väldigt god, Johanna åt vaktel och Kim tog en fiskgryta (som jag ångrar att jag inte tog, det får bli nästa gång). Alla var nöjda med maten och vi beställde även in efterrätt bestående av munkar med glass. När vi fick in munkarna så var det dränkta i kanel?! Det stod inte i menyn och jag tycker inte kanel är en självklar sak på munkar, det ska ju bara vara socker annars kan de ju döpa hela efterrätten till kanelmunkar! Eftersom jag inte äter kanel så fick jag lämna tillbaka munkarna och be om ett par nya utan kanel på och då fick jag små torra munkar utan något socker alls. Men kvällen var väldigt trevligt och det var ett väldigt roligt spontant förslag från Kim och Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu