Onsdag

Det känns inte som att det är onsdag idag, jag går runt och tror det är tisdag! Det är jobbigt när man inte känner igen dagarna...
Dagen har varit lång men bra och när jag väl åkte från jobbet så var jag alldeles för trött för att laga mat så det blev hämtpizza. Jag ringde pizzerian och beställde innan jag åkte dit just för att slippa vänta men det ångrade jag så fort jag klev in i butiken för pizzerian har gjort 12 stycken nya pizzor på menyn!! Jag älskar att testa olika varje gång och nu när de fått så många nya måste jag nog börja hänga där för att hinna testa alla goda pizzor, allt lät väldigt gott!
Efter maten var jag mer sovandes än vaken men jag tvingade in mig själv i duschen för jag vet att jag kommer hata mig själv imorgon om jag inte gör det. Väl ute ur duschen kände jag genast energin komma tillbaka och jag satte mig i soffan för att göra mina naglar lite fina. Jag hade bestämt mig för zebra naglar och så det blev det, ångrar mig lite när jag limmade fast tipparna då jag kom ihåg att jag sa till mig själv igår "nästa gång jag fixar naglarna ska det vara i silverglitter" meeen det får bli nästa för jag är nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu