Onsdag

Jag var ledig i onsdags och passade på att sova ut till 9.30, skönt för det var varken för kort eller för länge!
När jag vankat till och kollat lite på tv så mötte jag upp Pablo på Arninges food court för lite asiatisk lunch. Mätt och belåten åkte jag vidare till Täby centrum för här skulle det nämligen shoppas men när jag för en gångs skull har bestämt mig för att handla det jag vill ha så hittar jag inget!!! Jag kom hem efter några timmar med ett par skor. Visst jag är jätte nöjd med skorna men varför hittade jag inga kläder?! Får trösta mig med att mitt paket från ellos hade kommit och jag är nöjd med alla de kläderna som kom i paketet och jag måste berömma dem för en otrolig snabb leverans. Jag la min beställning måndag klockan 20.00 och redan klockan 14.00 i onsdags hämtade jag ut paketet på posten, bravo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu