Nästan ledig dag

Vaknade 11.30 efter att ha sovit alldeles för länge och känner mig helt mörbultat i kroppen, jag har sovit konstigt och drömt massa olika saker som jag minns! Idag ska jag försöka städa här hemma. Jag har varit sjuk sen i torsdags och allt jag orkat under den tiden är att jobba resten med städning, tvättning och matlagning har ej gjorts så jag ligger liiiite efter här hemma och har att göra!

Igår kom Pablo hem från Spanien där han varit med jobbet och besökt olika gårdar som levererar frukt till Sverige. Det är så tomt och ensamt att vara utan sin älskade i några dagar, ingenting är lika kul. Igår kväll åt vi lite tapas i soffan och bara pratade och mös :)

Nu ska jag gå upp och äta något, tror det blir bollnäsbröd med stark ost och gurka tillsammans med yogurt och müsli . I eftermiddag måste jag åka en snabbis till jobbet för att hinna med lite jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu