Jobb och Pont

Igår jobbade jag lite extra mitt på dagen och det var Pablos jobbhelg så vi slutade båda två klockan 16.00 och jag satte mig genast i bilen mot skopunkten. Jag har i nuläget bara ett par ballerina som är bekväma och jag kan ha utan att få skavsår och nu på sommaren vill man ha fler MEN jag gick därifrån utan ett enda par skor!! Antingen var det för hårda, fula eller för stora och jag har alltid haft stolek 36 och vissa skor i den storleken passar och andra inte.

Klockan 18.00 hade jag och Pablo bokat bord på Pont i hägernäs. Vi startade med en förrätt som var rökta räkor med limeaioli, oj så gott det var!! Sen beställde jag deras skaldjursgryta och Pablo tog råbiff, jag har varit sugen på deras gryta sen vi var där sist och Kim åt den så denna gång var jag bara tvungen att beställa den och maten var så god.
Jag har bestämt mig för att jag ska lära mig att laga deras skaldjursgryta själv för det är något jag vill kunna. Igår tog jag in alla smaker men har ingen aning om hur jag ska få till den. Nästan så jag ska gå ner och påstå att jag har en allergi och be och få se innehållsförteckningen ;) eller så börjar jag bara experimentera hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu