Lördag

Idag var jag och Pablo på Solvalla där Stockholms Stcc gick. Jag hade fått två biljetter och då är det dumt att inte gå, gratis är ju det bästa som finns! Vet inte om jag tycker det var så jätte bra, det är ju såklart jätte häftigt att se alla snabba bilar men jag såg inte så mycket alls tyvärr. Har inte min längd med mig + att jag tycker sikten var dålig ändå... man ska nog vara 2,5 meter för att se perfekt och det är lite synd. Men det är väl också därför VIP-läktaren finns, där tror jag man såg bra om man ville lägga ut 700:- styck per biljett.
Det var iaf mysigt att bara vara jag och Pablo, vi har så kul ihop och Pablo gillade alla tävlingar som kördes.
Har inga bilder på själva tävlingarna eftersom jag knappt såg något själv men på väg till bilen när allt var slut stötte vi på denna lilla bil och fick oss ett gott skratt, haha! Du behöver ingen AC, den är enormt bränslesnål, det får plats två personer i den och du kommer förmodligen dö om du krockar... Livsfarlig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu