Torsdag igen...

Tänk att jag bara har tid att skriva på torsdagar. Just nu sitter jag i väntrummet hos kiropraktorn igen, det blev återbesök för att det satt fast så mycket i ryggen och hon fick inte loss allt... Inte konstigt att jag har haft ont ;)

Pablo som också är ledig idag ska möta upp mig efteråt för lite lunch och shopping av nya sängkläder!! Tänk att det är så kul att köpa saker till sägen, jag älskar färger och former och nu är jag helt inne i en blå period så jag hoppas vi hittar något blått. Efter det ska vi hem och ta ner julsakerna och det är verkligen på tiden men tro mig vi har inte haft tid eller ork för det!
Sen blir det städning, tvättning och gymmet :)

Imorgon fyller jag år, hela 24 blir jag nu! Det ska jag fira med Pablo, Johanna, Kim, Lina, Alexander, Paulina och Patric hemma hos mig på kvällen. Vi ska äta massa skaldjur, paj, ost & kex mm och sen har Pablo gjort i ordning massa lekar som vi ska tävla mot varandra i. Jag tror det blir jätte trevligt och ser fram emot det :)

Nu är det dags för mig att gå in och knäckas... Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu