Ledig torsdag

Idag har jag bokat en tid hos kiropraktorn jag känner att det är dags att få kotorna att tryckas till.
Sist jag var hos kiropraktorn var för ganska exakt ett år sen och då hade de låst sig så pass att musklerna bredvid inte fick något syre. Det känns likadant som förra gången i ryggen nu så det ska bli så skönt att få det gjort!
Nästa vecka har jag sån lyx att jag ska på massage också :)

Annars då... det har inte hänt så mycket! Tycker det är väldigt jobbigt med mörkret och kylan, det kanske är dags att börja ta lite vitaminer så kroppen piggnar till!
På lördag ska jag träffa Lina, Jennie och förhoppningsvis Johanna på en tjejkväll, det ska bli väldigt roligt.

Nu ska jag röra mig upp ur sägen och göra frukost sen kolla på mitt favorit program Ally Mcbeel som jag har börjar kolla på sen avsnitt 1 på netflex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu