Torsdag 29/8

Idag är jag ledig men dagen är fullspäckad ändå. Först ska jag bege mig mot frisören där jag ska fortsätta slinga håret i hopp om en ljusare nyans och att passa i den också :) Pablo ska köra mig dit då salongen ligger i Vallentuna och ganska nära en golfbana där han ska spendera lite tid med att slå bollar!
Efter det ska vi åka och provköra en bil jag vill ha nämligen Peugeot 3008. Jag tycker den är såå fin och helt perfekt för mig, helst ska den vara knallröd! Jag tänkte även prova Peugeots nya 2008 som är mindre. Jag kommer säkert inte köpa någon men man ska alltid pröva, tänk om jag inte gillar den alls och så har jag gått och drömt om den i ett år isf kan jag släppa det. Men min picasso går fortfarande så bra och billigt så det känns lite onödigt att köpa något dyrt nu när vi precis köpt huset.

Ikväll ska jag även till tandläkaren, jag har fått en spricka i en tand som jag har haft problem med tidigare. Råkade nämligen äta en godis för 5 år sen som gjorde att halva tanden följde med ut när jag tuggade den sega dödskallen med smak av hallon och laktris. Jag harar att gå till tandläkaren för att det är sånna fruktansvärda överpriser men samtidigt måste det göras man får prioritera om när det gäller tänder.
Nej nu ska upp och klä på mig, jag och Pablo har legat i sängen hela morgonen och kollat tv. Jag gasade också ner till doken för att hämta frukost som vi intog i sängen, ibland är man bra lat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu