Fredag är alltid fredag

Jag älskar fredagar, det spelar ingen roll om jag jobbar dagen efter eller inte. På fredagen har man rätt i att lyxa till det lite extra, äta något gott framför tv tillsammans med ett gott glas vin.
Ikväll blev det lövbiff med broccoliröra, stekta hkv, potatisterrin och lite marinerad fetaost för det är lätt och gott att laga till. Jag fastnade i soffan framför Kristallen mesan Pablo tog sig upp för att packa lite flyttlådor.

ICA hägernäs har bytt ut deras hyrfilmer och har därför sålt ut alla gamla för ynka 10kr så jag köpte på mig några förra veckan. Vi har två kvällar i rad sett film innan vi ska sova och det tänkte vi göra ikväll också. Vi tänkte se "Identity of a killer" ikväll och jag hoppas verkligen den är bättre än "Ledge" vi såg igår, den var helt värdelös, en bortkastad film, fy vad dålig den var! Hela filmen handlar om en sak som absolut inte får hända och så händer det ändå. Jag vet att det finns sånna filmer och jag har sett det förut men aldrig någon som var så dålig som den här, se den aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu