Torsdag kväll

Igår kväll blev jag och Sofie upphämtade av Paulina och Patric för att åka hem till henne och gå ut och äta lite mat för att sedan åka på ett event. Vi åt på Texas longhorn precis utanför Paulinas port, allt smakade jätte bra och vi satt länge och pratade. När vi var klara körde Patric in oss till café opera där vi var på en ny snus release från general, det var väldigt trevligt förutom att jag hade ont i huvudet hela dagen. Jag hatar att jag så lätt får huvudvärk som bara går över om jag tar två migräntabletter och sen sover 1 timme och det hann jag inte göra innan vi skulle åka så huvudet värkte hela kvällen och blev bara värre och värre. När eventet var klart kom Pablo och hämtade oss och så fick jag åka hem och ta lite tabletter och sedan sova. Jag vaknade i morse utan huvudvärk och det var en sån lättnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu