Söndag

Jag vaknade tidigt i morse vilket var väldigt skönt :)
Jag hade massa jobb med mig hem så jag satte igång med det direkt med en kopp kaffe och min egna assistent Alva ;) haha! Alva hjälpte mig med alla papper, bita i datasladden och ha bort alla gem.
Lagom till lunch var jag klar och hungrig. Gick till köket och slängde ihop en sallad som vi åt med gårdagens rester av torskpanetten som blev över, lätt och gott.
Nu har Pablo övertalat mig att åka och slå lite golfbollar i Enebyberg, vi lär ju inte vara ensamma där kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu