Onsdag

Jag har precis lagt mig tillrätta i sängen och är mycket nöjd med dagen. Vaknade imorse och kände mig väldigt utvilad och pigg trots en kort nattsömn. Åkte iväg mot jobbet och har haft en bra dag där med, hunnit med väldigt mycket på de 11 timmarna jag tillbringade där och inte ens när jag gick hem kände jag mig de minsta trött. Väl hemma åkte dammsugaren fram i ilfart, här skulle städas!! Jag dammsög, damma, skura, bytte kattsand, städa toan, badrummet, köket, sovrummet, vardagsrummet och sedan bäddade rent. Inte ens här var jag trött. Fortsatte in i köket och gjorde pizza till middag och nu ligger jag här i sängen och njuter av att allt är rent och luktar gott. Undra vart jag hittade denna energi? Jag tror vädret har en bidragande faktor i mitt humör, så fruktansvärt skönt!

Sov så gott och hoppas du är lika pigg som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu