Torsdag morgon

Idag är jag och Pablo lediga tillsammans så vi passade på att sova ut och har precis ätit en sen god frukost.
Det är ganska tråkigt regnväder ute idag men vad gör det? Då får jag inte skuldkänslor av att vara inne en hel dag.

Jag ska stax åka till Täby centrum och besöka kiropraktorn denna vecka igen samt att kolla i på cubus tänkte jag. Jag har aldrig varit där och det ligger så passande att jag går förbi efter att jag har parkerat bilen!
Nu måste jag springa och byta om jag ska hinna dit i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu