Måndag

Nu är jag och Pablo nyss hemkomna från Kungsholmen, vi har varit och träffat Paulina och Patric lite spontant.
Vi gick och åt en jätte god thaibuffe som låg i samma hus som Ica maxi. Allt smakade toppen men vissa rätter var en aning för starka för min smak, jag käkade istället massa sushi och tigerräkor!
Efter maten gick vi till ballbreaker och spelade bowling i en timme. Bowling är väldigt kul, det är ett socialt spel :) det gick bättre för mig denna gång men ändå så kom jag sist, men inte långt efter. Pablo vann, Paulina tvåa (hon ledde hela spelet och han spurta om på slutet) Patric trea och jag fyra. Det roligaste på kvällen var när Patrics byxor sprack vid ett kast, hahah! Tur att det vart en bra slag ;)

Nu ligger jag hemma i sängen och är väldigt nöjd med hela dagen, vaknade på rätt sida imorse känner jag.
God natt
(Väldigt dåliga bilder, min mobil dog precis när jag fotade Paulina)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Det hade jag velat sett! 😄 :)

2013-04-15 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu