Klippa Alice

Vi brukar raka Alice lite då och då för att slippa hennes långa päls som tovar sig + att Alice blir så fruktansvärt glad när hon får av sig pälsen, det är som om den tynger ner henne.
Vi brukar alltid åka till arninge djurklinik eftersom det är nära men de har höjt priset till 1440:- och dessutom är det ganska otrevliga hela bunten som jobbar där så jag kikade runt på lite andra ställen och hittade Sollentuna djurklinik på Google. Jag ringde dit igår och de tar bara 750:- för en klippning alltså halva priset, snacka om överpriser i arninge. Sköterskan frågade till och med om jag ville vara med under klippningen och mitt svar blev självklart JA, det får man inte heller i arninge (jag har frågat).
Nästa torsdag åker jag och Alice och klipper henne så hon slipper pälsen när sommaren är på gång :)


Kommentarer
Postat av: Veterinärassistenten

Hej
Du var på Sollentuna Veterinärklinik och klippte inte på Djurkliniken :-)

2013-06-02 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu