Jag är tillbaka

Jag har bestämt mig för att börja uppdatera bloggen igen. Jag har haft så mycket att göra på jobbet och när man väl är ledig så prioriterade jag att laga mat, sova, träffa min sambo och städa... bloggen fall bort där i mellan alla måsten. Det är så skönt nu att våren börjar visa sig, jag blir så glad av solljuset och jag är inte alls lika trött längre. Jag har helt enkelt fått min energi tillbaka :)

Snart ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig mot kiropraktorn. Det var ett tag sen jag var där och hela ryggen känns som den sitter i kläm så det ska bli väldigt skönt att komma dit nu och få loss allt.
Efter det ska jag plocka upp någon god lunch till mig och Paulina och åka till jobbet och äta den, jag är tvungen att jobba lite på min lediga dag så en god lunch hjälper till och tycker inte det är lika jobbigt. Eftersom jag jobbar idag så tog jag ledig imorgon på en fredag, vilket innebär 3 dagar ledighet i rad för mig = mini semester!!

Nu kallar duschen om jag ska hinna...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra där, kul! :)

2013-04-13 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu