iPhone minne

Idag efter jobbet åkte jag hem till Johanna för att låna hennes data lite snabbt. Det är nämligen så att min iPhone 4s har fullt minne och allt GB ligger under övrigt och jag kan inte förstå vad övrigt innehåller. Jag har inte någon musik, videor eller mycket appar och ca 2000 bilder och hela telefonen är full ändå. Igår kväll kom jag på idén om att jag skulle radera allt i hela telefonen och starta upp den på nytt med fabriksinställningarna. Sagt som gjort ringde jag Johanna och frågade om jag kunde komma förbi och lägga över mina bilder på hennes data (vår är så fruktansvärt seg) och det fick jag.
Nu sitter jag här med massa minne i telefonen och håller på att ställa tillbaka alla inställningar, hämta hem appar och spara alla bloggar igen :D
Tack Johanna för lånet av dator, det sparade mig x-antal timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu