I fredags

I fredags fick jag besök av Marika som var hemma i Stockholm över helgen och då slog vi till på en middag. Det var jätte kul att se henne igen och när vi träffas är det som vi har kontakt hela tiden fast det var ett helt år sen vi sågs. Vi åt lövbiff som jag fyllde med färskost, seranoskinka och soltorkade tomater och till det gjorde vi en sallad. Till efterrätt blev det vitchoklad mousse med passionsfrukt, jätte lätt och jätte lätt att göra. Efter maten kollade vi på Let's dans och spelade spelet labyrinyen och jag vann ;) hehe! Sen fick jag rå stryk i "neger och president" och hamnade sist hela tiden men det gör inget, Marika och Pablo är riktiga vinnarskallar och det är kul att se!
 
Bloggappen ligger tyvärr helt nere, går inte att komma in på den alls, jätte tråkigt eftersom jag bara skriver därifrån! Nu loggade jag in på den riktiga sidan för att kunna skriva något alls...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu