Fredag

I fredags var jag ledig men dagen var fullspäckad ändå, på ett kul och avslappnat sätt! Den började med att Johanna hämtade upp mig hemma, vi skulle bege oss mot en loppis i Solna. När vi kom fram stannade vi inte länge på loppisen för den var så dålig men eftersom vi var sugna på att gå på en bra loppis och fynda massor så åkte vi mot barkarby där vi läst att de skulle finnas en. Vi hittade tyvärr inte till loppisen men vi åkte in på plantagen och kikade runt, jag vill verkligen ha mycket gröna växter runt mig när våren är på väg. Hittade två fina ljushållare och lite annat smått och gott där.

När klockan slog 18.50 kom Paulina och Patric över och åt middag med oss. Jag lagade fylld fläskfilé med rotfrukter i ugn och alla gillade maten. Efter middagen så pratade vi ett tag sen serverade Paulina sin efterrätt och det var en passionsfrukt och vitchokladmousse, jag är inre alls mycket för efterrätter och framför allt inte för pannacotta och massa chokladmousse så jag hade väldigt låga förväntningar MEN den var så god!! Jag kommer definitivt att göra den igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu