Kiropraktor och lite shopping

Det gick bra hos kiropraktorn, nu sitter allt bra och om jag börjar träna upp ryggen skulle besvären bli mindre så det är väl bara att göra som hon säger. Jag har iaf fått ett frikort så från och med nu går jag gratis till henne och andra läkare.

Jag hittade inget på cubus utan gick vidare till gina tricot och hittade ett par svarta jeans och sen vidare till h&m och där hittade jag tre tröjor. Efter att ha varit i Täby åkte jag hem och lagade lunch till mig och Pablo, det fick bli sallad med skinka och mozzarella och den åt vi framför filmen "Gone". Den filmen kan jag rekommendera starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu