Seg lördagsmorgon

Jag är så trött så trött, vill bara ligga här i sägen utan att känna att jag behöver göra ett dugg idag men det har jag inte tid med idag, får blir imorgon!
Idag klockan 14.00 så ska jag knata över hem till Lina för att fira hennes födelsedag som är imorgon och Daniels födelsedag som redan varit. Det ska bli mysigt, pappa och Rose-Marie kommer också! Pablo arbetar tyvärr men kommer direkt efter jobbet :)
Nu ska jag ligga kvar i sängen liiiiite till och njuta av mitt morgonkaffe, tänk att det smakar bäst i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu