Ny vecka, nya tag

Då var det måndag och ny vecka igen, jag har mycket planerar både i jobb och privatliv denna vecka så tiden kommer nog gå undan! En sak som är prio 1 denna vecka är att köra upp Johannas gamla matbord till dess nya ägare Alexandra. Just nu ligger det i min bil, jag har fällt sätena och tryckt in de + fyra stolar i bagageluckan på picasson så jag ser ingenting när jag kollar i backspegeln. Tyvärr hinner jag inte köra upp det förens på fredag så där får de fint ligga!

Dagens middag blev tackos. Jag och Pablo var båda väldigt sega efter jobbet och jag har haft en dov huvudvärk sedan klockan 14 idag och den vägrar ge med sig (börjar kännas som de utvecklar sig till migrän) så vi dukade upp middagen framför tv och bara satt och "mysåt" tills vi var mätta och belåtna! Jag har redan sminkat av mig och bäddat ner mig i sängen, ska vila huvudet lite och sen få en lång natts sömn :) god natt


Kommentarer
Postat av: Johanna

OJj så mycket köttfärs ;)

2012-09-18 @ 09:08:00
URL: http://jnyholm.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh det blev till och med matlåda ;)

2012-09-18 @ 11:00:33
URL: http://mlindqvist.blogg.se
Postat av: Lina

Tacos for the win

2012-09-21 @ 09:13:58
URL: http://linamariabylunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu