Hamilton 2 och frukost mys.

Jag har nyss käkat lite frukost som bestod av kaffe, 2 ägg och 2 mackor med skinka, tomat, salt och peppar. Pablo är och spelar golf så jag fick morgon mysa ensam.

Igår var vi på Hamilton premiären. En jätte bra film som var lagom lång, oftast tycker jag att nya biofilmer är alldeles för långa och visar på tok för mycket i reklamen men det gjorde inte Hamilton så se den om du gillar svenska filmer och vem vill inte se Persbrandt på film? ;)

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe och sen bege mig mot jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu