Grattis Lina!

Idag fyller Lina 24 år. Vad tiden går fort, jag minns våran moppe ålder som igår och det är då 9 år sedan...

Igår var vi över hos Lina på dagen igår och blev bjudna på mag och fika, allt var jätte smarrigt :)
Senare på kvällen gick jag över igen för att dricka lite vin med Lina och göra henne sällskap de sista timmarna som 23 åring! Vi kollade på körslaget och satt och pratade sen kom även Johanna och Kinna över en stund och då blev det fart på hundarna!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 7.30 imorse och kunde inte somna om så jag satte på filmen "spegel spegel" ja snövit kan man också säga! Mycket mysig film :)
Sen har jag varit och hämtat upp Johannas gamla matbord som jag köpte av henne nu i veckan för de har köpt ett nytt, jag ska ge deras gamla till Alexandra så nu har jag hela bilen full med ett stort bord och 4 stolar.... Får hitta en tid snart då jag kan köra upp det :)

Nu har jag parkerat mig i soffan, tanken var att jag skulle städa och fixa hemma men det orkar jag inte idag, soffan lockar för mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :D <3 Nu ska jag försöka börja blogga igen fast med ny blogg adress! Fick inte min gamla att fungera så vi får se hur det går med denna då :)

2012-09-17 @ 15:18:24
URL: http://linamariabylunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu