Fredag och ledig i helgen!

Jag älskar fredagar!
Pablo och jag sitter i soffan nu och småkollar lite på fångarna på fortet. Vi spelar samtidigt canasta (ett ungerskt kortspel) och till de dricker vi lite rödvin och äter massa goda ostar :) jätte mysigt! Innan det så åt vi en god middag som bestod av ryggbiff och rotfrukter i ugn, kändes lite höstligt och passar detta skitväder!
Det är tråkigt att det inte finns något bra program att följa på fredagar. Förra hösten hade vi idol som jag älskade, jag önskar det vore något bättre än fångarna på fortet iaf... varför inte köra körslaget på en fredag istället för lördag?! Ingen dålig ide om jag själv får tycka till ;)

Nu ska vi fortsätta spela lite, får se vem som vinner? Tror inte att det jag om man jämför hur mycket kort Pablo vs jag har kvar MEN man ska aldrig säga aldrig! Skam den som ger sig :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt :) hoppas du vinner ;)

2012-09-14 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu