Ensam hemma

Just nu ligger jag i sängen och ser en riktigt barnfilm "Alvin och gänget 3", hehe! Den är riktigt gullig tycker jag + att jag är världens mes när jag är hemma ensam och vågar inte se på kriminal serierna på tv. Pablo är iväg med jobbet i Helsingborg och kommer hem först på onsdag... skittråkigt men kanske även bra att få sakna varandra lite. Vi har aldrig varit ifrån varandra mer än en natt och jag önskar att jag hade honom på min vänstra sida i sängen nu :) får nöja mig med Alva som nattsällskap! Nu ska jag återgå till min film och sedan somna, god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu