Barkarby, folk, middag och mys!

Lördagen spenderade jag och Pablo tillsammans, tanken var att vi skulle åka på elverkets brunch men när jag vaknade så var jag så hungrig att det blev frukost hemma! Vi åkte därefter till dormy (golfbutik) som ligger i barkarby och där var vi inte ensamma kan jag lova! Åk ALDRIG till barkarby centrum + Ikea helgen efter löning... folk är galna och dem är det så många galningar. Jag klarar inte sånt utan blir riktigt förbannad på mig själv att jag/vi åkte dit och dessutom var inget vi handlade till mig. Ska jag åka dit igen så blir det helgen FÖRE löning så kanske jag klarar mig undan folket.

Efter barkarby åkte vi in till stan och åt lunchbuffe, det var betydligt lugnare i stan som tur var. Vi åkte till ett ställe som heter Kinamuren som har tre olika buffer, en Kina, en sushi och en mongolisk och allt var superduper gott! Vi kommer helt klart åka tillbaka :)

Efter lunchen åkte vi förbi födelsedagsbarnet Johanna med en blombukett och sa grattis igen. Sen var det bara att åka hem och vända mot Pablos mamma dit vi skulle på middag med min pappa och Rose-Marie. Vi hade jätte trevligt och timmarna sprang iväg, vi gick vid klockan 22. Istället för att gå hem så gick vi över till Johanna och Kim som bor grannar med Pablos mamma och delade en Asti med dem. Vi stannade bara i en timme och satt och småpratade lite sen gick jag och Pablo hem och fortsatte se på våran nya favorit serie terra nova...

Jag tycker vi har hunnit med mycket, det enda måstet jag har kvar i helgen är att åka och handla mat, det börjar bli tomt i kylen. Jag tänkte åka om 30 min, har iaf skrivit en lista på vad jag ska köpa så det inte blir blackout i butiken och kommer hem med saker jag inte ens behöver!


Kommentarer
Postat av: Lina

Är det inte föräldrarpeng+pension helgen innan löning? Och är inte dessa folk lite värre än normala svenssons? Slutsats: åk aldrig till Ikea oavsett helg? haha

2012-10-01 @ 12:36:02
URL: http://linamariabylunds.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh det har du rätt i för tusan och du har rätt de är värst! Då får jag åka dit dagen innan deras bidrag också... Eller så handlar jag på nätet = inga köer, inget folk bara jag och min dator :D

2012-10-01 @ 19:59:20
URL: http://mlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu