Ajajaj

Idag har jag haft migrän heela dagen! Jag hatar att ha migrän, jag mår illa, ögonen rinner och jag blir blek. Ändå gav jag mig ut för att hämta Lina i skolan för att sen åka till min nya favoritaffär prisxtra på st eriksplan, kanske lite långt att åka med jag tycker den är toppen! Så där knatade jag runt med ett huvud som det kändes som att någon slog på med en hammare.. sen var det dags att åka hem genom alla fina köer. Jag nästan låg ner i picasson och körde men jag släppte av Lina hemma och åkte direkt till Apoteket och köpte migräntabletter, åkte hem och tog två tabletter och la mig i sängen och sov i en timme! När jag vaknade kändes det SÅ mycket bättre men det finns fortfarande ett tryck i huvudet, kanske inte så konstigt om man haft migrän sedan klockan 10 imorse. Jag känner mig också väldigt trött fast jag legat ner hela dagen, inte utvilad för 5 öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu