Torsdag

Vaknade och mådde verkligen inte bra, tyckte såå synd om mig själv som skulle bli tvungen att åka upp till Norrtälje och lägga om däcken jag pratade med pappa och han tyckte verkligen att jag skulle åka upp eftersom det skulle bli snö. Det var bara att pallra sig upp ur sängen och ta en Alvedon sen åka. Jag kände mig faktiskt bättre och bättre på vägen upp, vet inte om det var alvedonet eller kaffet i bilen? Troligtvis båda två! Jag känner direkt när alvedonet går ur och man bli matt igen.

På vägen hem stannade jag och Pablo (som kom upp efter jobbet med sin bil) till på godisaffären 500 sorter i åkersberga. Man blir som ett barn när man kommer in i butiken och ska roffa åt sig allt gott man hittar. Vi kom ut med varsin stor påse, min var liiiite större än Pablos!

Nu ska jag snart sova och är väldigt glad att pappa fick mig att åka upp och byta däck, nu är jag och picasso redo för vilket väder som helst.
God natt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snälla pappa! Tur att du åkte! Kram

2012-10-26 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu