Spelets regler

Idag är jag ledig, det är torsdag igen och jag arbetar bara en dag till sen är det helg! Jag ser fram emot helgen, imorgon är det hemmamys med min man i soffan framför X-faktor och massa god mat. Det är mitt nya favoritprogram och jag hejar på Isak :)
På lördag ska vi hem till Johanna och Kim för att fira att Johanna har fyllt år, denna gång blir vi inte bara vi fyra utan Jossan och Kimmy kommer också, det ska bli kul och jag tror vi får en underbar kväll med massa skratt och roliga stunder!

Eftersom jag är ledig idag så ska jag inte göra mycket alls, har lagt mig tillrätta med massa kuddar i sängen, tog med mig en bricka med godsaker på och har precis playat Johan Falk - spelas regler! Hoppas den filmen är lika bra som de gamla... men det kan väl inte bli dåligt om Joel Kinnaman är med? Haha, återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu