Sjuk

Jag är dunderförkyld. Feber, snorig, tjock i hals och öron, nyser och hostar. Jag är långt ifrån fräch och finner ingen ork att göra något annat än att arbeta, laga mat och sova och de sistnämnda gör jag mest. Jag snarkar tydligen också men det är ju inte så konstigt när nästan är täppt och halsen tjock, tyvärr får du stå ut med det tills jag är frisk älskling.

Imorgon är jag iaf ledig då ska jag göra så lite som möjligt. Pappa vill att jag ska komma upp och lägga om däcken på min bil eftersom kylan kommer nu. Får se om jag orkar de, jag måste ju koncentrera mig på att bli frisk då jag har tagit extrapass hela helgen och vägrar vara sjuk! Vi får se, vi får se...

Nu ska jag sova. Somnade när jag kom hem från jobbet och vaknade klockan 20.00 lagom till att bonde söker fru började och nu är det dags att sova igen. Tog en Alvedon som får hjälpa kroppen inatt. Har även laddat upp med nässpray, papper och halstabletter vid sängen. Alltid när man gör de brukar man slippa springa upp mitt i natten för att hämta saker man behöver väldigt snabbt!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu