Onsdag

Idag har jag fått väldigt mycket gjort, gick hem 1 timme tidigare från jobbet och åkte hem för att sätta igång med en städning! Jag har tvättat, dammsugit, dammat, skurat och gjort sängen "vinter klar". Jag tog upp de dubbla duntäcket från förrådet och bäddade rent så jag riktigt längtar till att gå och lägga mig.
Vi var även iväg och tränade tillsammans med Kim som också har gymkort på badmintonhallen och det gick bra, jag lämnade killarna efter 1 timme och åkte hem för att laga mat.
Idag blev det kyckling med senapsgräddsås tillsammans med ris och sallad. Jag är inne i en period där jag testar nya recept. Jag har tagit fram 11 recept som jag handlat efter och ska nu framöver laga och testa dessa i hopp om en ny favorit rätt. Det är väldigt roligt faktiskt :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser jättegott ut!

2012-11-01 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu