Mysig fredagskväll

Igår kväll vart vi inbjudna på middag hos Lina och vi tackade självklart ja så vid 18.30 knatade vi över. När vi kom innanför dörren hade Lina gjort det jätte fint och förrätten stod redan på bordet. Hon bjöd på något nytt, chèvre toast med fikonmarmelad och valnötter och ett passande sött vitt vin till det. Varmrätten var renskavgryta med pressad potatis och lingon, till det fick vi mitt favorit rödvin Masi och till efterrätt hemmagjort blåbärspaj.
Jag vet att Lina är duktig på att laga mat men igår överträffade hon sig själv, jag blev väldigt imponerad över val av mat och att vinerna passade så bra till maten.
Tack för en trevlig kväll Lina, det gjorde du jätte bra och jag kommer absolut att sno förrätten för den var så fruktansvärt god :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själva! ❤

2012-10-14 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu