Måndag

Idag efter jobbet så var tanken att jag skulle städa, tvätta bädda rent i sängen och träna men jag blev såå fruktansvärt trött att jag satte mig i soffa och har inte kommit upp från den än! Efter att ha suttit på möte i två timmar och varit på en värdelös utbildning 3 timmar så kändes de inte mer än rätt att bara skita i alla måsten, de kan jag ta en annan dag.
Pablo var duktig och åkte för att träna, han fick sällskap av Kim så jag känner mig inte helt som en svikare på den punkten. Lovade däremot att fixa middag tills han kommer hem och det känns jobbigt nog, jag ligger nog kvar i soffan ett tag till i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu