Lättnad

Nu har den mesta huvudvärken släppt :) När jag tänker efter så började huvudverken med migrän förra torsdagen, dagen efter jag hade varit på massage och sen har det fortsattas! Massagen var mycket nacke, axlar och skuldror så jag tror att någon spänning eller nerv har hamnat har hamnat på sne elller något sånt. Jag tror iaf att de hör ihop med massagen för när jag smörjer in nacke + övre rygg med tigerbalsam så släpper det! Ja det är konstigt och jag hoppas det släpper snart, är trött på att vakna och må dåligt!

Jag ligger fortfarande och drar mig i sängen, har ätit en god brunch medan Pablo ligger helt utslagen bredvid mig! Stackarn har jobbat 06-21 två dagar i rad nu och det tar på krafterna vill jag lova. Han var även iväg imorse 06-10 och efter det somnade han... Får se om jag kan få lite liv i honom snart det vore trevligt att kunna umgås lite denna vecka iaf :) <3

Jag tänkte att jag skulle färga håret idag, utväxten börjar bli alldeles för stor nu. Att fixa naglarna står också på min lista idag. Paulina fixade sina här om dagen och det blev så fint, man känner sig lite fräschare och finare när man gjort det :)
Tänkte även kolla med Pablo om vi ska göra en cheescake för jag kan helt enkelt inte baka en själv medan han är proffs på det :)

Bjuder på en bild från min morgon! (Alva är självklart med i mitten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu