Gymkort

Juste jag var faktiskt och fixade ett gymkort i måndags efter jobbet. Om jag säger så, det var den lätta biten.
Igår var jag där och skulle träna och jag har kommit fram till att jag har inga problem att träna om det inte känns, så fort det känns i musklerna tycker jag att det blir jobbigt och vill helst sluta på en gång. Det är det här jag måste få bort, det gäller att hitta viljan och tycka att när det väl känns i musklerna är det någon bra och då fortsätta inte vilja sluta och klaga konstant till Pablo som är bredvid. Det tar nog ett tag och jag får inte pressa mig för mycket i början och inte heller vara där förlägne för då vet jag hur jag fungerar, jag tröttnar direkt!

Tanken är att gå dit två dagar i veckan och det är måndagar och onsdagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu