Fredag

Har precis ätit klart fredagens middag som bestod av chèvretoast till förrätt och ryggbiff med potatisgratäng och det var såå gott! Till de drack vi ett torrt vitt mosserande vin som var jätte gott.
Nu väntar X-faktor och jag håller fortfarande på Isak :)

Bjuder på bilder från kvällens middag. Mat är verkligen det bästa jag vet, jag får nog tacka gudarna + mina gener för att jag inte är överviktig som jag käkar. Jag älskar verkligen att planera måltider och smaker samt testa nya saker. Om man får vara lite skrytsam så tycker jag också att jag är jäkligt bra på att laga mat ;) hehe.

Ha en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker också du är en bra kock 👉🏆🎉

2012-10-20 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu