Söndag

Jag borde tvätta, det har jag behövt i några dagar meeen jag har varit så jäkla trött och grinig. Det är inte alls kul, känns som man sprider det dåliga humöret till andra då man klagar och skiter i allt utom sig själv.

Jag har iaf hållit träningen, två dagar i veckan ca 1 timme. Det går framåt och är inte så jäkla tråkigt som jag trodde, det är positivt!

Vi hade en städerska här hemma i torsdag och det var jätte skönt att komma hem till en stor städad lägenhet :) allt luktade så gott och var så rent! Kommer definitivt ta hjälp av en städerska igen. Jag har inga problem att dammsuga (det gör jag varje dag) , damma och skura. Det är det andra jag vill ha hjälp med som köksluckor, kakel, badrum mm.

I helgen ska vi ha middasgäster både fredag och lördag! På fredag kommer Paulina och Patric, vi har äntligen hittar ett datum att umgås och äta gott över en kväll tillsammans och på lördag kommer Johanna och Kim över. Vi ska fira att både Pablo och Kim har fyllt år och för en gångs skull ska vi bjuda på mat som iaf Johanna aldrig smakat, men jag är säker på att de kommer gilla allt :D
Det ska bli kul med en helg full av goda vänner, god mat och mycket skratt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu