Ledig idag

Men blev ända väckt utav jobbet innan klockan 9.00 av en skit sak. Då kan man bli irriterad, jag förstår om de ringer för att de har hänt en sak som de inte kan lösa och då har jag inga som helst problem att svara och hjälpa till vilken tid på dygnet det än är! Men att ringa när saken är löst känns väldigt meningslöst, där försvann min sovmorgon och där kom min irritation.

Här ligger jag vaken medan Pablo sover brevid och våran klocka ska inte ringa förrän 10.15. Jag vill ju inte förstöra hans sovmorgon heller (eftersom vi har så få) genom att sätta på tv i sovrummet. Alla bloggar, Aftonbladet, Facebook, instagram har jag redan kollat och läst.

Vi ska åka in och äta lunch på Kina Muren idag, de har såå god buffé!
Jag får skriva lite sen, nu ska jag smyga ut i vardagsrummet och försöka få tiden att gå snabbare... Detta blev nog ett ganska negativt inlägg men så får de bli ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu