Kinamuren

Nu är vi hemma igen efter ett besök på Kinamuren och sen var vi i stinsen. Maten på Kinamuren är alltid så god, jag åt mest sushi för de har jag varit sugen på hur länge som helst men det har bara inte blivit av att vi har ätit det till middag. Pablo åt mest av de andra rätterna, vi var båda mycket mätta och belåtna när vi gick.

Snart ska jag bege mig mot gymmet tänkte jag. Jag har inte varit där nu i veckan för i måndags låg jag i migrän och igår var Pablos mamma över och firade han födelsedag i efterskott. Så idag måste jag helt enkelt om jag ska hinna med gymmet någon dag denna vecka!
Tänkte även åka och handla maten och drickan tills imorgon och på lördag, skönare idag än att stressa runt imorgon klockan 17.00!


Kommentarer
Postat av: Lina

Mums! Nästa gång följer jag med! (sa jag sist också)

2012-11-23 @ 09:56:11
URL: http://linamariabylunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu