Fräscht

Visst känner man sig så fräsch när man färgat håret? Det gör iaf jag. Har till och med målat naglarna lite vågat i mörkrött och blev nöjd, det känns kul med färg i detta mörka gråa vinter väder.

Jag hann med träningen, det blev 45 och jag tillbringade på gymmet. 20 min på löpbandet med snabb gång och lite intervall löpning sen blev det 5 minuter rodd, 5 minuter vikter för armarna på nedre plan. Efter det gick jag upp en trappa till "muskel-byggar-rummet" som jag kallar det och tränade ben, mage och rygg på maskinerna i 15 minuter, efter det var jag nöjd.
Jag tog bilen direkt, härligt halv svettig i träningskläder till ICA för att inhandla helgens middagar, det kommet bli så bra.

Nu har jag lagt mig i sägen och ska lyssna på Adam och kompanis kompispod (stavas med K). Det är en sjukt roligt prat pod som jag rekommenderar starkt :)
God natt


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken färg på håret? Rosa? Grönt? Jag skulle vilja göra slingor i håret men usch vad dyrt

2012-11-23 @ 09:56:51
URL: http://linamariabylunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu