En vecka sen

En vecka sedan jag skrev här på bloggen, tiden vara springer förbi och jag hinner inte med alls. Jag har inte ens berättat om helgen som var så därför blir det lite kort nu.

Båda kvällarna var väldigt lyckade och helgen gick väldigt snabbt. Paulina och Patric var hos oss på fredagen och då åt vi god mat och drack alldeles för mycket drinkar och shots. Vi glömde till och med att äta efterrätt efter att tequilan hittade fram. Lördagen började med huvudvärk och "hur fan ska jag orka ikväll igen" men det gick och Johanna och Kim kom över på mat och vin, mindre mängd än dagen innan men ändå så det kändes!
Det blev en lyckad helg med goda vänner och massa skratt & skoj.
Här kommer lite bilder som jag satt ihop lite snabbt nu på kvällen, kameran var inte så flitigt använd så detta var det jag fick ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu