En av Pablos julklappar 2011

Förra julafton gav jag bland annat Pablo en stristflygsimulator flygning i Gävle så igår packade vi in oss i bilen med massa god matsäck och begav oss iväg. Vägarna var skitiga och vädret väldigt tråkigt, det tog ca 1.50-2 timmar att åka dit.
Hela "flygningen" tyckte Pablo var jätte häftig och realistisk och det var ju en väldigt tur tycker jag :D Det såg ju inte jätte kul ut från den vinkeln jag såg men jag kände ju inte heller några g-krafter eller hängde med på hur man ser och kör planet. Sitter man där själv så tror jag att det är as häftigt.

När vi ändå var i Gävle så passade vi på att åka in på biltema. Jag köpte en stolsvärmedyna som man kopplar in i bilen, min är nämligen trasig på förstasidan. Köpte även en spray som man sprayar på rutan så går frosten bort, nu lägrar jag tills de är frost så jag kan få testa den!

Sen begav vi oss hem med ett stop för middag på donken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu