Blekholmen

Igår kväll åkte vi in för att äta en god tvårätters middag på blekholmen. Vi tog båda toast Skagen till förrätt, Pablo tog oxfiléplanka till varmrätt och jag tog oxfilé med pommes. Allt smakade mycket bra och vi hade en jätte trevlig kväll tillsammans :)

Snart ska jag åka till Solna centrum och fixa mina naglar, ska bli väldigt spännande då jag ska göra de på en salong som har elevbehandlingae. Två tjejer på jobbet var där förra veckan och deras naglar var jätte fina och priset är jätte billigt så jag tänkte ge det en chans idag klockan 14.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu