Valborg

Gårdagskvällen vart jätte mysig och trevlig. Vi hoppade faktiskt över att gå till brasan, det skulle bli så stressigt och sen är det en bit att gå och lilla Kinna var redan så trött efter att ha lekt hela dagen. Hon är så himla söt den lilla krabaten och det var första gången jag såg henne så lugn (jag var ju senast ock hälsade på när Johanna var sjuk och inte orkade leka 24/7 med Kinna).
Vi grillade och spelade kubb istället, det är något speciellt att äta den första grillade måltiden på året och det är så gudomligt gott. Kubbet gick inte lika bra för mig och Johanna då vi förlorade BÅDA gångerna så grattis killar, vi slår er nästa gång!

Nu måste jag sova men innan lägger jag upp en bild på maten igår! Vi, eller rättare sagt Kim grillade även champinjoner som vi doppat marinad innan och det är verkligen något att rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu