Träning hemma.

Åh jag är heeeelt slut för jag har skaffat mig en tränings DVD! Jag har ju noll kondis eller muskler för den delen heller och så körde jag igång detta pass på 45 minuter. Kan erkänna att jag inte körde exakt hela för då lovar jag att jag inte hade kunnat gå imorgon. Svetten rann som den aldrig gjort och mina små ben värker fortfarande nu efter stretching och en dusch! Men jag kan lova att det känns bra :D
Kvällens middag kommer bli lite nyttigare än vad jag brukar äta nämligen grönsakswook med kött och lite fullkorns bulgur! Har aldrig ätit bulgur då det blir spännande, jag lägger upp en bild när maten är klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu